2013. október 11., péntek

Kritika#3



Alapjaiban a történet nem rossz. Vannak benne igazán érdekes elemek, csavaros szálak, a cselekmény is szépen le van vezetve. Viszont! Túl sokszor használsz tőmondatokat, a vesszőket gyakran teszed oda ahova nem is kellenének, a végződésekkel is sok baj van. Kiemelve egy hibát "Elég sok ember tartózkodott a helységben..". Helyiségben, a helyes, ugyanis a helység szót földrajzi neveknél használjuk. Hibának mondanám még, hogy néhány helyen a mondatok nem kapcsolódnak egymáshoz, még úgy sem, hogy egy mondat után bekezdés van. Egypár fejezetben a szóismétlések is felütötték a fejüket, ezekkel vigyázz, mert egy idő után zavaróvá válhatnak. Visszatérve a tőmondatokra, inkább fejtsd ki bővebben az aktuális helyzetet, hiszen lehet úgy is szépen fogalmazni, szerintem neked még simán menni fog, ha mondjuk kicsit részletesebben írod le a karakter érzéseit. Mit akartam még.. Ja, igen. A szemszögváltások, kettő még teljesen rendben van egy fejezetben, azonban már több az nem annyira jó. Személy szerint én megkeveredtem és kicsit furcsának is találtam, szerintem elég, ha egyszerre egy, vagy kettő van. Ezek lennének az észrevételeim, de a dicséret része: bár van néhány fejezet, amiben olyan részek vannak, amiket a directionerek (remélem jól írtam) szeretnek felhasználni, összességében egy nagyon pofás kis történet. A karakterek kidolgozottak, a környezet minden szempontból szépen és finoman leírva, az érzelmeket - a tőmondatos részeket leszámítva - nagyon szépen le tudod írni. Olyan a történeted, mint egy hógömb; csalogatja az ember tekintetét, csalogatja és mikor elkezdi felrázni akkor fantasztikus érzés.. szóval ezzel csak ezt akartam mondani, hogy magával ragadó!

A kinézetről annyit, hogy én nem igazán szeretem az ilyesmit értékelni, ugyanis úgy gondolom, hogy a jó írók nem azok közül kerülnek ki, akik nagyon jól tudják kezelni a különféle képszerkesztőket. De hogy ezt sem hagyjam ki, a fejléc szép, de a szöveg rajta csak nehezen olvasható, a háttérbe pedig bezavar az a fehér csík.

Értékelés: 10/8

1 megjegyzés: