2013. október 5., szombat

Kritika#1

http://mynewlifwitonedirection.blogspot.nl/


Már az elejétől fogva figyelem ezt a történetet és tizenhat fejezet alatt rengeteget fejlődött mindkét író. Büszke vagyok rájuk.
A történet maga Katyről a fiatal ám kiforratlan tehetségről szól és Harry Styles a One Direction tagjáról. És persze a történetben jelen van a banda barátnőik, és még sok mindenki.
Katy és Danielle Peazer, Liam Payne barátnője összeköltöznek így Kat akaratlanul is össze ismerkedik a balhés ötössel, de van egy srác aki jobban felkelti a figyelmét...
Mi sülhet még ki ebből?
Kedvenc női szereplőim:
Katy - mert rendkívűl empatikus
Perrie - mert van olyan őrült mint én
Kedvenc férfi szereplőim:
Harry - a kedvessége miatt
Niall - a cukisága miatt
A karakterek kidolgozottak, a történet összetett és nem sablon sztori, talán a cím amiből már láttam már, de én mint olvasó úgy vagyok vele hogy mások vették át tőletek.

Kinézet:
Fejléc: Teljesen megy a bloghoz, örülök hogy hallgattál rám miszerint kell a változás, a kedvenc motívumom ,a két láb a háttérben.
Design: Őszintén azonnal változtatnék rajta, mert nem illik a történethez, kis aranymasnikkal jobban kiegyeznék mint háttér. Ez sem rossz, de szerintem így szinte majdnem 20 részen túl ideje van egy kinézet cserének.
Bemutatkozó szöveg: Teljesen rendben van, abszolút passzol.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése